Kako reklamirati ili vratiti robu

Imate problem sa kupljenim proizvodom ili Vam uopće nije ni stigao?

Ne brinite, podnesite zahtjev za reklamaciju a mi ćemo dati sve od sebe da Vam ponovo izmamimo osmjeh na licu.

 

Kako se to radi:

1. Prijavite se na svoj račun i kod isporuka OVDJE izaberite narudžbu koja sadrži reklamirani proizvod i kliknite na dugme "Prikazati".

2. Kod izabranog proizvoda kliknite na dugme "Reklamacija" i odaberite od ponuđenih opcija. Ukoliko reklamaciju obavimo slanjem novog proizvoda, očekujte da će stići u istom roku kao što je stigao reklamirani proizvod.

3. O procesu reklamacije ćemo Vas obavijestiti putem emaila. Ako nam bude potrebna bilo kakva dodatna informacija u vezi reklamacije, napisat ćemo Vam list.

4. Ako odaberete povraćaj novca, uvijek ćemo Vam uz ispriku ponuditi kupon u vrijednosti od 115% od cijene reklamiranog proizvoda. Ukoliko pak budete željeli da Vam vratimo izvorni iznos na račun, dovoljno je odbiti kupon u emailu ili OVDJE. Novac Vam vraćamo u zakonskom roku od 15 dana od izvršenja reklamacije.

SAVJET! Ako reklamirate/vraćate oštećeni ili na drugačiji način neodgovarajući proizvod, u prilog reklamacionog lista stavite njegovu fotografiju, po mogućnosti u pakovanju u kojem je dostavljen. U većini slučajeva ne zahtevamo da nam vratite pošiljku nazad i odmah ćemo Vam poslati novi proizvod ili ćemo Vam vratiti novac. Ukoliko budemo tražili da nam proizvod pošaljete nazad, adresu ćemo Vam poslati u listu.

UPOZORENJE! Nemojte nam slati robu na reklamaciju pre no što popunite reklamacioni list, obično to ni ne tražimo. Ako ste to već učinili, nemojte lomiti glavu oko toga, pošiljku nećemo odbiti, samo imajte na umu da će reklamacija trajati nešto duže.

Zbog privremene globalne krize u logistici i dostave robe iz Azije, uzrokovane širenjem Korona virusa, korisnici mogu zatražiti ponovno slanje robe, refundaciju pomoću kupona ili povrat novca ukoliko se pošiljka, poslata od strane dobavljača iz Azije, ne dostavi do 90 dana, od dana otpreme.