Velika nagradna igra

Pitate se kako u stvari ShipGRATIS.ba funkcioniše?

1. Kako to da je poštarina BESPLATNA?

1.1 Kod skupog asortimana nije problem uračunati poštarinu u cijenu a da to klijent ne primjeti. Ipak, mi nudimo artikle u vrijednosti do 20 konvertabilnih maraka mada su obično u pitanju proizvodi do 10 KM. Kako je onda to moguće?

1.2 Šaljemo robu direktno od prvobitnih distributora. U današnje vrijeme više nije tajna da sva moguća elektronika i druga roba dolazi iz Kine ili Tajvana. Stoga smo odlučili da se najviše isplati isporučivati robu korisnicima pravo iz destinacije njezine proizvodnje.

1.3 Također se uveliko štedi na troškovima dobavljača i prodavača na veliko. Trudimo se da cijenu robe koju Vam nudimo uvek održavamo na nivou konkurencije ili čak za nijansu ispod.

1.4 Cijenu poštarine smo uspeli minimalizirati zahvaljujući velikom broju pošiljaka koje dobavljači šalju našim korisnicima. Važno načelo u trgovinskom modelu online platforme ShipGRATIS.ba je to da nikada ne uračunavamo cijenu poštarine u cijenu robe, već je oduzimamo od naše marže. Na prvi pogled, to može djelovati neisplativo. Usporedite naše cijene sa konkurencijom i vidjećete tu razliku.

1.5 Pošiljka sa robom se šalje iz Azije. Korisnik neće primjetiti nikakvu razliku, osim roka dostave (vidi sekciju Dostava). Pošiljke standardno dostavlja pošta iz Vašeg entiteta ili kantona.

1.6 Rukovodilac internet stranice ShipGratis.ba, njegovi poslovni partneri i dobavljači ne obračunavaju poštarinu svojim korisnicima. Dobavljači plaćaju poštarinu za sve pošiljke prilikom otpreme u zemlji svojeg prebivališta. Za eventualne dodatne pošanske troškove a koje od korisnika traže službenici javnih pošti, su odgovorni isključivo javni poštanski operateri u Bosni i Hercegovini.

2. Kako funkcionira reklamacija?

2.1 Svjesni smo toga da vraćanje robe na reklamaciju u Aziju može skupo koštati prosječnog potrošača a uz to i dugo traje.

2.2 Zato smo odlučili da posredujemo i u obavljanju reklamacije. Korisnik šalje zahtev za reklamaciju kreiranjem reklamacionog lista. Potom od nas dobija adresu gdje može poslati robu a ostatak je naša briga, kao u običnoj e-trgovini. Radi bržeg procesa reklamacije, u većini slučajeva, zahtevamo od dobavljača da odmah pošalje novu robu.

2.3 Što ako se npr. izgubi pošiljka prilikom transporta? U ovakvom slučaju preuzimamo svu odgovornost i o svom trošku tražimo od dobavljača da ponovo pošalje robu.

3. Kako korisnik može da plati robu?

3.1 Kao što več proizlazi iz načina poslovanja online platforme ShipGRATIS.ba, narudžbu je moguće platiti prijenosom novca na tekući račun, putem platne platforme PayU ili uplatnicom u pošti ili banci.

3.2 S obzirom da roba dolazi iz Azije, plaćanje pouzećem nije moguće..