Velika nagradna igra
  • Stanje porudžbine
  • Vrijeme dostave
  • Reklamacija / Vraćanje robe
  • Korisnički nalog, kreiranje porudžbine
  • Načini plaćanja
  • Uručenje robe
  • Faktura, račun, reklamacioni list
  • Poštarina
  • Roba - detalji, dostupnost, pogrešan opis
  • Prijava na newsletter
    • Kako poništiti ili izmjeniti narudžbu?
    • Ako želite poništiti ili izmeniti Vašu porudžbinu, molimo Vas da napravite tiket sa brojem porudžbine i mi ćemo je poništiti ili urediti. Plaćene porudžbine nije moguće poništiti.

    • U kakvom stanju je moja narudžba, kada će stići roba?
    • Poštovani korisnici, u slučaju da je Vaša pošiljka još uvijek u procesu obrade, molimo Vas za strpljenje. S obzirom na produžene praznike kod inostranih dobavljača i na striktnije bezbijednosne mjere u svjetskim logističkim centrima koje su poduzete radi spriječavanja širenja Korona virusa, može doći do produženja roka otpreme pošiljki. Ipak, nemate razloga za strah, Vaše porudžbine će biti obavljene. U kakvom je stanju Vaša porudžbina možete saznati uz pomoć formulara:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Kada će stići porudžbina?
    • Robu sa skladišta dostavljamo do 14 dana, ostalu robu dostavljaju inostrani dobavljači u proseku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše porudžbine, poslaćemo Vam informativni imejl. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više porudžbina. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obaveštenje o tome da je roba na pošti, gde čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inostranog dobavljača i porudžbina nije stigla do 10-40 dana od imejla o potvrdi otpreme, savetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Kontaktirajte nas tek kad protekne ukupan rok za dostavu.

    • Vrijeme dostave je isteklo i roba nije dostavljena, kako dalje?
    • Najpre se uvjerite je li istekao uobičajeni rok dostave 10-40 dana (kod robe sa skladišta 14 dana) od dana otpreme. Naglašavamo da je u pitanju rok koji se računa od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. O danu otpreme Vas obaviještavamo emailom. S obzirom na to da roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, može biti dostavljena postepeno u više pošiljki. Obično, svaka pošiljka može biti otpremljena drugog datuma. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obavijest o tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inozemnoog dobavljača i narudžba nije stigla do 10-40 dana od emaila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Ukoliko vijreme dostave protekne i narudžba Vam nije dostavljena i nije na pošti, podnesite zahtjev za reklamaciju prema instrukcijama: OVDJE ponovo ćemo Vam poslati robu ili ćemo Vam vratiti novac, po Vašem izboru.

    • Ne šaljete mi nikakve emailove o stanju porudžbine
    • Ako ne dobijate nikakve emailove od nas u vezi sa procesom obrađivanja porudžbine, prekontrolišite najpre imate li puno imejl sanduče. Ukoliko imate dovoljno mjesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisnikčom nalogu provjerite, jeste li ovdje ispravno unijeli email adresu: OVDJE. Ukoliko je email adresa ispravna ili ne možete da se prijavite na račun, kontaktirajte nas putem korisničke podrške. Proces obrade porudžbine možete pratiti i OVDJE

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Ako je roba na skladištu, kada ću je dobiti?
    • U korpu možete unijeti i poručiti samo robu koja je fizički na skladištu kod nas ("Roba sa skladišta") ili kod dobavljača. Robu sa našeg skladišta dostavljamo do 14 dana od dana otpreme, ostali asortiman dostavljaju inostrani dobavljači, obično u roku od 10-40 dana od dana otpreme. Na dan otpreme pojedinih proizvoda sa Vaše porudžbine Vam šaljemo e-mail obaviještenje. Roba sa Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više pošiljki. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obaviještenje tome da je roba na pošti, gdje čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inostranog dobavljača i porudžbine nije stigla do 10-40 dana od e-maila o potvrdi otpreme, savjetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Kontaktirajte nas tek kad protekne ukupan rok za dostavu.

    • Koliko dugo traje dostava?
    • Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. Rok dostave je dug, jer roba dolazi direktno od inozemnih dobavljača na Vašu adresu. To se ne odnosi na robu sa oznakom "Roba sa skladišta" i "Rasprodaja". Vrijeme dostave za ovu robu je 14 dana od dana otpreme. O datumu otpreme Vas uvijek obaviještavamo e-mailom. Ukoliko u jednoj narudžbi naručite robu sa skladitšta i robu od inozemnog dobavljača, svaki artikal će Vam stići u posebnom roku dostave. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, jer sarađujemo sa raznim dobavljačima iz inozemstva. Zato može biti dostavljena u više narudžbi.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako reklamirati, vratiti ili zamijeniti robu?
    • Robu možete reklamirati vrlo jednostavno, precizan postupak možete pronaći na stranici Kako reklamirati ili vratiti robu: OVDJE

      Vaša reklamacija

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako izvršiti novu narudžbu?
    • Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj nalog, unesite robu u korpu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u korpu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj email. Nakon popunjavanja email-a, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, izmislite lozinku od korisničkog naloga, u kojem ćete moći da pratite proces obrade porudžbina. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" narudžbe. Kada dovršite narudžbu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o narudžbi ćemo Vam takođe poslati na email.

    • Ne mogu se prijaviti, zaboravio/la sam lozinku
    • Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj nalog, prijeđite na ovaj link: OVDJE i ispunite svoju e-adresu. Na email će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete unijeti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mail, moguće je da imate puno sanduče ili uopće niste registrovani kod nas. To jednostavno možete provjeriti kada pokušate napraviti račun ( OVDJE ). Ukoliko uspjete unijeti svoju e-adresu, onda kod nas još niste registrovani.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
    • Nažalost nije moguće platiti pouzećem, s obzirom na to da roba dolazi direktno od dobavljača iz Azije. Možete platiti karticom, uplatom preko e-bankinga, uplatnicom u pošti/banci. Ukoliko izaberete plaćanje uplatom na račun (uplatnica, e-bankarstvo), nakon poručivanja prikazaće Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primjer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primer popunjene uplatnice) dobijate i na e-mail.

    • Je li moguće platiti uplatnicom?
    • Da, moguće je platiti uplatnicom. Prilikom poručivanja izaberite način plaćanja: "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice" i nakon poručivanja prikazaće Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primjer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primjer popunjene uplatnice) dobijate i na e-mail.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Zašto nije moguće lično preuzimanje robe?
    • Robu nije moguće platiti pouzećem zbog ekspedicije robe od Dobavljača koji borave, uglavnom, u inostranstvu, koji robu šalju direktno na Vašu adresu. Upravo zbog toga nudimo tako niske cijene i besplatnu poštarinu. Lično nije moguće preuzeti ni robu sa skladišta koju imamo na skladištu u Češkoj.

    • Stigao mi je samo dio porudžbine, kako dalje?
    • Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više porudžbina. Ukoliko Vam je stigao samo deo poručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak porudžbine. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše porudžbine možete pratiti popunjavanjem sljedećih polja:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Carinski postupak
    • Ukoliko je porudžbina od nas zadržana od strane pošte zbog carinskog postupka, pomoći ćemo Vam riješiti problem, jer nam je Vaše zadovoljstvo na prvom mjestu. Detaljne instrukcije možete naći OVDJE . Uz naša uputsva, brzo možete rešiti carinski postupak a nastale troškove Vam možemo nadoknaditi. Ukoliko roba ne prođe carinski postupak, vratićemo Vam novac za porudžbinu.

    • Bezbijednost pošiljki
    • Poštovani korisnici, vjerovatno ste već primijetili da se pojavio Korona virus koji danas predstavlja veliki problem. U Bosni i Hercegovini se virus do sada nije pojavio. Zbog širenja ove zarazne bolesti, u cijelom svjetu su preduzete mjere u cilju povećanja bezbijednosti, koje možete osjetiti i vi. Da li je moguće zaraziti se Korona virusom ako naručim robu iz Kine? U ovom slučaju nemate čega da se plašite. Online kupovna galerija shipgratis.hr prati informacije sa ministarstva zdravstva, Svjetske poštanske unije i savete Svjetske zdravstvene organizacije i radi sve da bi Vaša kupovina bila bezbijedna, udobna i bez briga. (više informacija OVDJE ) Vezano za bezbijednosne mjere u oblasti, prije svega avionskog transporta i vanrednih mjera prilikom kontrole robe, moguće kašnjenje pošiljke koju ste naručili. Sa ovom situacijom se trenutno susreće većina trgovaca iz regija pogođenih ovom bolešću. Imate pitanja u vezi Vaše narudžbine ili Vam nije dostavljena na vrijeme? Kontaktirajte nas, spremni smo odgovoriti na Vaša pitanja i riješiti nastalu situaciju. Do trenutka nastanka troškova za Vašu narudžbu ili do trenutka njene otpreme od strane dobavljača, imate mogućnost poništenja narudžbe. Za ponšitenje narudžbe ili za provjeru njenog stanja možete iskoristiti našu korisničku podršku.
      Stanje Vaše narudžbe najbrže možete provjeriti popunjavanjem formulara:

      Stanje narudžbe

      Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Gdje mogu naći račun, garantni list?
    • Garantni list ne izdajemo, nema ni potrebe, za reklamaciju Vam je dovoljno unijeti br. porudžbine. Račun možete skinuti u sekciji Moj nalog - Moje porudžbine ( OVDJE ), kliknite na "Fakture" kod date porudžbine. Ukoliko ste u datoj narudžbi poručili robu od više dobavljača, skinućete odrijeđenu količinu faktura. Fakture za robu sa skladišta izdaje poduzeće ATELI Goods, s.r.o. Fakture za robu od inozemnih dobavljaća su izdate od strane tih dobavljača i ispunjavaju sve uslove za obračnuvanje kao strane fakture, nije u pitanju račun u smislu zakona o PDV-u.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Je li poštarina zaista besplatna?
    • Da, poštarina je uvijek bila i uvek će biti BESPLATNA na sav asortiman koji nudimo. Ipak, državne pošte u BiH mogu nekad, bez konkretnog obrazloženja, naplatiti poštarinu od 1,80 KM za određenu pošiljku. Na ovaj dodatni trošak mi nemamo uticaja, ali smo spremni za svaki ovakav slučaj ponuditi kupon u istoj vrijednosti.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Nedostaju Vam informacije kod robe?
    • Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gdje smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili direktno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatk u vezi proizvoda nije jasna, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničke podrške.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako da smanjim ili da poništim besplatnu pretplatu na newsletter i kako da je obnovim?
    • Ukoliko želite da dobijate manje newslettera, recimo na 1 sedmično ili ako želite potpuno poništiti primanje newslettera, kliknite ispod bilo kojeg newslettera na dugme za odjavu, označeno textom: "Za poništavanje slanja newslettera iz galerije ShipGRATIS.ba kliknite OVDJE". Ukoliko želite dobijati newsletter jedom sedmično, slaćemo Vam samo one najpopularnije ponude. Ukoliko potpuno poništitie newsletter i ako budete htjeli da ga obnovite, možete to uraditi na svom računu, OVDJE .

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje

Žao nam je, ali ovakvo pitanje nemamo u bazi. Pokušajte da preformulišete pitanje ili ga potražite dole. Ako ga ne nađete, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa.

Niste našli svoje pitanje? Napišite nam.

  • Dodati datoteku

* Obavezna polja

Važne informacije
Obzirom na kriznu situaciju, rad naše korisničke podrške je ograničen i privremeno su ukinuti telefonski pozivi. Možete nam se obratiti uz pomoć tiketa, gdje ćete dobiti automatski odgovor na Vaše pitanje. Ako ne budete zadovoljni odgovorom, naš tim će preuzeti Vaš upit u najkraćem mogućem roku. Hvala na razumijevanju..

Poziv se naplaćuje po uobičajenoj cijeni pozivnog broja, s obzirom na karakter centrale, plaća se i vrijeme čekanja.
Kontaktiranjem korisničke podrške, saglasni ste sa pružanjem podataka u marketinške svrhe vlasnika kupovne galerije ShipGratis.hr, poduzeća Ateli, s.r.o.